Hmm internet men bästa du<3

Ja verkligen. Jag har under helgen hållt på att blogga (när internet ville som jag vill säga), å nu så ser jag att det inte syns!:( Nu ÄNTLIGEN hittade jag vad det var som var fel. Usch blir verkligen arg på detta, hmm på blogg.se eller på mig????;) Frågan är obesvarad...;)



Snart ska jag ut till min pålle, min stora pålle.;)
Han ska skrittas ut å stallet ska fixas.:)

Vi löshoppade förresten i lördags å en sån teknik han har asså!
Min fina diamant, lite oslipad bara.;)<3

Visst var drömen att få en sån där superponny som alltid var felfri i de höga klasserna, men nu fasnade jag för denna ponny. Det var verkligen svårt i början vilket jag försöker att komma ihåg också. Jag tror att det är bra att kolla tillbaka, å se hur det var förr, och se att man verkligen har gjort framsteg. För det har vi, ENORMA framsteg men vi har lång väg kvar. Med uppmuntran och positiv vilja går det bättre och det försöker jag att komma ihåg.



Jag älskar verkligen min ponny nu, det var något som jag för några månader sedan inte kunde säga... I alla fall inte vara ärlig när jag sa det. Efter vissa ridpass tyckte jag inte äns att han var värd ett tack för att jag fick rida honom. jag tyckte bara att ju fler gånger jag red ju sämre gick det. Han var svår och jag måste nog inse att jag inte var duktig nog...  Jag började träna mer och mer för Maggan, hon red till honom lite ibland och hon hjälpte mig så ofta hon kunde. Nu går det verkligen mycket bättre. Jag kan tycka att ett ridpass inte gick bra, men då påminer de alltid mig om hur det var förr. Å vipps så hade ridpasset gått super!:)

Jag får inte bli besviken, jag får inte tänka att det sjuttsicken ska gå bra, jag får inte tänka att det inte kommer gå bra, det ända jag kan tänka är att jag får lita på honom och att det inte spelar någon roll för det kommer att gå bra någon annan gång. BARA POSITIVA TANKAR VAR DET!

Kram på er<3

/Anna

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Ja vinka till dej när ja åkte förbi halmstad =D

2011-05-11 @ 22:09:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0