Ja nu e jag tillbaka

Hej på er, har ni det bra då?
De har jag.
Allt flyter på det sätter som det ska efter som att jag har valt det.
Tänker mycket på hur jag vill ha det det känns fel men rätt jag vet inte riktigt.
Kan inte förklara här och nu men kanske det kommer fram nån dag.
Just nu är det bara jag och nåra som vet.



Tränade för Maggan idag.
Gick ganska bra tycker jag.
Har stora krav på mig...



Fult fokus.;)

Imorgon ska Maggan hjälpa mig lite me bommar må så.
Hon ställer verkligen upp för mig min tränare, och det betyder suppermycke.
Har det gått dåligt kan hon nästan alltid fixa så att vi kan jobba lite nästa dag.
Det är skönt att kunna veta att någon finns och hjälper än när man behöver.



Nu ska jag ta en dusch och fixa lite med mig själv.<3

/Anna

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gööölligt ponny :D <3

2011-05-02 @ 23:10:42
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0