Första "tävlingen"= två rosetter!!

Idag den 25/5 2011 hoppade min ponny sin första "tävling"... 50 och 60 cm, jag vet att det är puttelågt men man måste börja lågt om man ska klättra högt. För klättra högt det ska vi!! Han var helt lugn, klart tyckte att det var kul och lite het och så som vanligt men ändå jättesnäll.<3 Hade två rosetter med mig hem. Älska honom, tackade honom säkert tusen gånger för att han var så duktig. För han gjorde mig verkligen en stor känst! Jag är så lycklig nu att jag knappt kan klara av all denna lycka!!;D Nu ska vi framåt långt och bra!!!



Mamma tog lite bilder och så så de kanske kommer sedan, måste plugga inför morgondagens redovisningar nu, och äta...

Kram

/Anna

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Grattis!

2011-05-25 @ 22:46:11
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0