Vad gjorde att det blev så här bra? <3

Hej på er, vi åkte till stallet vid två, jag börja mocka å så.
Sen kom A-K och Amanda.
Vi hämtade killen å Amanda tyckte att han var jättesöt.
Jag gjorde iordning honom.
Vi bestämde oss för att rida på utebanan, tyckte att det var lite riskabelt att visa honom för första gången ute men men...





Han gick ju ganska hårt igår, så det helt oförutsatta hände.
Han var helt lugn å jättefin, som en ängel.
A-K hjälpte mig lite.
När jag var klara så fikade vi med alla, även Dobbie.
De tyckte att han var jättefin.
Det var verkligen jättekul att de kom å tittade på honom.





Nu sitter jag på mitt rum.
Lyssnar på musik, har lekt lite med webb cameran.;-)
Kollat allt, face lite bloggar å så.







Har varit en jättemysig dag, tack killen. Love YOU <3

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0