Känns bra nu.<3

Kom precis hem nu, varit på student.
Innan ville jag inte riktigt gå dit och så men det var faktiskt jätte mysit.:)
De hade massa go mat och ja, det var bra helt enkelt!<3



Dan för övrigt har varit bra.
Jag har varit i skolan. Är inget kvar att göra klart där nu så vi gör inte så mycke...
Nåra packar grejerna för flytten till vångingen under och de andra ser på film eller spelar brännboll.

Man jag är glad, snart är ju skolan slut!!



Ponnyn gick jättebra idag. Jag ringe till mamma efter ridpasset och bara var helt lycklig. :)

Just nu känns livet bra och det är jag nöjd med, kan ju inte görna vara annat.XD



Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Dobbir har tapat en sko så jag antar att jag är fast i paddocken/ridhuset...;)
Nu säger jag godnatt.<3

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0