Lördag!

Hej!
Idag var vi också på skicamp. Jag åkte faktiskt ganska bra idag.:) Nu är vi hemma och jag är ganska trött, men nu ska vi ju bara ta det lugnt och vila för imorgon är det tävling i slalom. Jag är rätt nervös men det ska nog gå bra, jag har ju klarat mig ganska bra ifrån utkörningar på träning och jag har bestämt mig för att klättra om jag nu skulle råka köra ut. Ska försöka att se det som att det inte är på liv och död;) haha får se hur bra det går. Jag hinner nog tyvärr inte blogga imorgon men annars är jag snart tillbaka:).
/Anna

Kommentarer
Postat av: NellieB

Åkte du skidor elr snowboard?

2011-01-22 @ 19:31:41
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0