Glad för din skull<3

Nu är jag hemma=) Jag har kollat lite på halv åtta hos mig och nu är det sveriges värsa bilförare. Eller nått i den stilen heter det men det e rätt kul. Hihi har inte kollat på tv på jättelänge men skönt att bara kunna slappa lite=) Elsa smsade idag att hon letar en häst. Jag är så glad för hennes skull. Ska bli så roligt när vi i sommar kan rida tillsammans.=) LÄNGTAR JÄTTEMYCKET  TILL SOMMARN!! Allt är så mycket bättre då nästan i alla fall=) Hihi eller vad tycker ni? 


Fast det är fint när det är snö me;) Dobbie var jättesnäll idag I love him<3
Hinner nog inte skriva mer idag för ska plugga franska men skriver mer imorgon.=)
/Anna


Kommentarer
Postat av: Lena

2011-02-11 @ 14:27:51
Postat av: Lena

Har läst din blogg nu från de senaste dagarna och blir så glad när du är glad! Dobbie är världsbäst, den goaste ponny man kan ha! Hoppas det går bra på träningen med Maggan idag. Mamma

2011-02-11 @ 14:30:04
Postat av: Lilla Elsa

Jag håller med! Men det är bra att du ska göra dina läxor <3 Franska e skit svårt =)

2011-02-11 @ 17:41:46
Postat av: Anna

Ja verkligen Elsa ett språk som är typ omöjligt atta förstå;)

2011-02-12 @ 08:42:02
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0