Dem som betyder mest<3

På alla <3 dag måste man ju skriva om dem som betyder mest, eller hur? Det har jag många som gör. Jag hade kunnat göra listan hur lång som helst men här är några.

Mamma för att hon är min mamma och för att hon vill att jag ska ha det bra. För att hon gör att jag får det bra. För att hon alltid står vid min sida och hjälper mig när det behövs. Jag kan lova att jag har skällt på Mamma många gånger men hon älskar mig ändå och hjälper mig ändå. Hon försöker alltid att göra så att alla får det bra.

Pappa för att han är den han är. För att han kan se allt utifrån. För att han älskar mig för den jag är. Han ringer mig så ofta han kan, det är inte ofta jag svarar men han fortsätter att ringa tills han får tag på mig. Han är mån om att jag har det bra och vill alltid väl.



Ebba för att hon är glad och rolig och alltid är snäll mot alla. Hon märker var gränserna går och ångrar sig när hon gör fel. Hon längtar efter mig när jag är borta och visst kan hon hitta på saker som hon inte skulle ha gjort men jag älskar henne för den hon är och det kommer jag alltid göra. Hon är en sån lillasyster som alla vill ha.



Mia för att hon är som min mamma när jag inte har min egen mamma med. Hon är rättvis och en person som jag verkligen ser upp till.



Elsa en av mina allra bästa vänner eller kanske den bästa, jag kan nog inte komma på någon som jag är så nära vän med. Hon är jättesnäll och kan alltid få mig att skratta, oavsätt vilket humör jag är på. Somrarna med Elsa har varit dem bästa i mitt liv. Vi har många minnen ihop. Vi kan prata om allt och hon känner mig väldigt väl, och jag henne. Vårat största intresse är båda hästarna och det har hjälpt oss att komma varandra närmare. Vi har alltid det att prata om. Elsa är glad och rolig och alltid sig själv. Helt naturlig och säger vad hon tycker det älskar jag. Hoppas nu att hon lyckas med Elsa du vet vad.... Hade tyvärr ingen bild på Elsa.=(

Dobbie för att han alltid vill väl och är mån om att göra rätt. Söt snäll och glad är ord som passar in på honom och jag vill aldrig lämna honom. Jag älskar honom, klart han är ju min.<3



Det var några av många många fler....<3
Jag tycker om er alla på olika sätt.

/Anna



Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad fint <3

2011-02-23 @ 17:01:40
Postat av: Anna

<3

2011-02-23 @ 21:48:57
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0