Love life!

Gud, vilken dag! Shit att den är klar är helt otroligt, lite synd... Älskar när dagarna är så här fullpackade! Åh jag är så jätteglad, känner mig helt lycklig. Min ponny gick superbra, verkligen på träningen.  Hoppade serier och kombinationer som han aldrig gjort förut. Första gången i studdsen var han ju så klart lite ostadig men han fattade jättefort! Min duktiga superponny!<3 Jag älskar dig min vänn...<3<3<3

 

Pojken, du gör mitt hjärta större och du var värd alla morötterna som du fick!<3 Älskar dig...



Sedan var det bara att stressa vidare till en timmes dans rep... Gick faktiskt ganska bra, KANSKE inte gör helt fel.;s Men sånt e livet om man ska kombinera det med hästar åträningar!<3

Ponnyn du gjorde min dag!!!<3

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0