Här e ja

Hej nu e jag tillbax, hos er.:-)

Jag red Bellmont (Dobbie) idag red ut först, sprang lite, men han blev för superpigg så ja fick nöja mig me att ta det lite lungt på vägen hem.;-) När vi kom till stallet så gick jag bort till ridhuset å red lite mer samlat. Öka å minska traven, han blev jättefin tillslut.

Jag älskar honom<3



Red me de nya gummityglarna idag, ja vet inte riktigt va ja tyckte, men jag tror att det e för att ja inte e van?

Jag ställer mig ofta frågan, ska de vara så här, e det konstigt & tänk efter. T ex är det inte igentligen konstigt att jag sitter på en häst, tänk om några som ser ut på något annat vis skulle se mig nu skulle jag se konstig ut då? Eller om andra skulle kolla på oss människor ovanifrån ser det inte de jättekonstigt ut med små gubbar som går omkring? Eller va det tänkt att det skulle se ut så här i städer å land? Ja menar höga hus asfallt på vägarna å bilar å bussar? Vet aldrig riktigt vad ja ska svara mig själv. Är det någon annan som har tänkt på detta?:-SSSS Är det inte lite konstigt bara att tänka så här? Hehe...


Skolan idag va helt ok eller inte idrotten, fys pass. Jag e ju så himmlans ambitiös så jag gör ju allt till max lixom. Men men man får väll nått ut från att jobba hårt.;-)


Hoppträning imon, LÄNGTA!!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0