Bra dag med duktiga tjejer!

Heeeeeej hemma nu efter lång dag på björbäcks RF.
Klockan 07.15 hoppa jag in i bilen me Lotta, Bella o Emma.
Vi körde ner till björbäck, lastade av och det där.
Bella hoppade en två klasser, LC felfri, debut LB 14 fel eller något sådant.
Jag träffa Nellie på www.nellieberntsson.blogg.se  och va me henne hela dan, kolla när hon red hjälpte dem med Stella, och höll Fridolf.;)
Shit vilken fin ponny hon har...:D
Kan säga att det e tur för mig att jag inte tävlar B-Ponny!;)
Hon VANN både LB o LA! 
Grym tjej asså, jättesnäll både hon och hennes familj.:)


Jag, Nellie o underbara Sterre väntar...

Det har varit en jättebra dag och jag åkte med dem hem sen.:)

Nu ska jag till stranden och sedan ska jag skritta min ponny!

/Anna


Kommentarer
Postat av: NellieB

Nu ska jag nana ZZzzzz men ville bara säga att det har varit jätte kul att va idag på tävlingen.



Kramisar.

2011-06-03 @ 22:42:39
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0