Ett tag sen sist....

Hej på er! Eller om det nu finns några läsare kvar?xD Jag har ju som ni säkert märkt inte bloggat på ett tag och det beror på att jag helt enkelt inte haft något att skriva om. Jag har även haft väldigt mycket att göra och valt att lägga allt fokus på det. Men nu skriver jag. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, och jag kommer inte kunna återge allt men jag kan säga att det har hänt mycket. Mycket roligt men tyvärr även lite tråkigt. 



Dock kommer jag inte gå in på vad som har hänt då vi i stället försöker lösa det...;)

En rolig sak som har hänt är att jag har fått kontakt med tjejen som hade Lill Dobb under tiden då han var 3-5 år.:)
I helgen var jag nere i falsterbo.:)



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0