Toppendag eller va säger ni?<3

Leeeeeeeeeeedig idag, ska gö massa saker!!!
Först ska jag å pappa äta lite, pappa ska gö egen juice (STAV)= mumsi!!
Sen ska vi in till kungsbacka å kolla på lite sjöjj saker sen blire vidare till gölebörg.
Jag ska klippa mig, gillar inte att känna mig så där kollajagharvarithosfrisören men så får det vara nu för, ja det va ju ett tag sedan om man säger så...XD Hehe!



Meee i vintras på väg till Hemse tror ja??!

I alla fall, sen ska jag å pappa köpa IPAD!! Fatta ja glad elle?? Aha, Jippie!!
Sen ska vi hämta min syster å lyssna fär hon har fiol avslutning...<3;-)



Nu har vi musik i hela huset å jag måste ner å äta, KRAM PÅ ER!!<3<3

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0