Trött nu asså...

Öööh på maxi klockan 2 min i tio, läxa i bilen och hemma tjugo över tio. Sen kväll= trött Anna...

Var på Gina T och piraia idag, köpte e sjal från gina och hitta en jättefin jacka på piraia. Men jackor har jag ju ganska många så får se hur det blir mad den saken.;-)



Den e det, jag hitta ingen bättre bild.;-(
Gick även till hästshoppen, kolla på verdusskydd och på kl ridbyxor.
Köpte KL ridbyxorna, hehe de e lite stora så jag fick ha underställ under men jättesköna.:-D


Fina, älskar dem.<3<3<3

Var ju i stallet sent som ni ju vet.
Jag och ponnyn var helt ensama och det var mörkt.
LÄSKIGT, nääääää skojja bara.;-)
Supermysigt va det, red i paddocken me lampor.
Jättefin var han min älskling.
Han konccentrerar sig så när det inte e någon annan där.



Imorgon tar jag det nog bara lugnt, kännde på honom att han är trött nu.
Så det blir väll att rida ut imon och sen så får han vila i helgen när jag e hos pappa.


Haha, tröttis<3

Nej, nu e jag så trött att jag bara skriver fel hela tiden.;-)

Godnatt<3

/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0