Ja de va allt för idag

Jaha, måndagen avklarad. Hade verkligen ingen lust att gå upp idag... En hel vecka framför sig, men det känns ju alltid liite lättare när måndagen är förbi.:-)

Min dag dårå:
Skolan, slöjd, so, matte.
Skynda hem.
Emma å jag tog bussen till stallet.
Mocka fixa allt.
Tog in pojken, lite busig va han.;-)
Måndag ju, så tajt tidsschema ni vet...
Red barbacka därför.
Lite hetsig i början, visa vad jag ville och sa att han skulle ta det lugnt å sen gick han fint!
Skynda mig att fixa honom.
Vidare till dansen.
Sen var det bara hem å ta det lugnt.
Messa lite me Elsa.



Söt e han elle?

Imon slutar jag på idrotten, ska in till stan å shoppa lite.;-D Har problem, vad tycker ni, Palladium eller Converse?? 

Saknar Elsi.<3


Haha :-P

Nu ska jag lägga mig.<3

Kramis

/Anna S H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0