Känner mig glad, vi är på väg

Ja hoppträningen igår va jättebra, Dobbie kronglade lite men vi hoppade bana men ett jättesmalt hinder som ju var jätteläskigt.;-)  Nu känns det som att vi är på väg framåt. Hoppas att vi snart kan börja tävla.
Sötnosen är snäll iallafall.<3

Hände en lite läskig sak i stallet för några dagar sedan.
Dobbie var lite svettig efter att vi ridigt. Jag satte på täcket å släppte in honom i boxen. När han kom in så började han klia sig, sen rullade han sig men kom inte upp igen. Som tur var så var det många i stallet då så vi kunde dra upp honom. Usch jag vill inte änns tänka på vad som skulle ha hänt om det bara varit jag där.



Ska bara rida lugnt idag så han får slappna av.

Vill ha våååår, ska kanske sätta ihop lite vårsaker som jag lägger upp här. Både till häst, ryttare å till vardags.:-D

/anna inställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0