Bra da jag haft asså<3

Tjena, nu e ja hemma. Haft en super da. Elsa å jag gjorde ett litet spa i bastun.;-) Vi hade olika masker å, haha ja vi blev lite kladdigt. Eller vad ska man säga Elsa? Jättemysig dag iallafall. Fina vänner jag har asså.<3

Så här såg jag ut efter att ha sovit med flätorna.;-)

Men fick ju yogurt i håret så fick ducha.;-) Elsa flätade mig i en snefläta blev så här.


Man ser inte så bra på bilden men flätan är inbakad hela vägen runt mitt huvud.


Ja å Elsi<3

Kommer fler bilder från idag sen.

Tack för denna dan Elsa.<3

/anna


Kommentarer
Postat av: Elsi

tack själv <3 gud vad ful jag var på alla bilder, jag skäms ju över mig själv!

2011-03-26 @ 11:57:51
Postat av: Anna

Men sluta Elsa.;-)<3

2011-03-26 @ 18:04:36
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0