Burr fryyyyyyser!

Hallojj!! Hur e det med er? Själv är det ganska blött...

Varit ute hela dan och gjort alla dessa grenar, höjdhopp, längdhopp, tresteg stöta kula... Listan kan bli lång.;)
Jag fattar att man ska göra allt det där men på lappen vi fick där stog det även att vi skulle säga något snällt till någon och såna saker. Varför då??? Det gör inte att folk blir gladare utan man vet ju varför de säger sakena... Men men gjorde allt jag skölle i alla fall.;)

Det regnade hela dan men bättre än att det var massa sol... Fast nu e jag blöt och fryser.

NU är det mindre än en vecka kvar tills jag får sommarlov, såååååår inte uuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!! Vill vara ledig vill att det är varmt vill vara med Elsa! Jag älskar verkligen sommarlov, hihi...;)

Men vem gör inte det?



Jag ska vara två veckor i europa och då får min ponny sommarvila, han ska bara gå i sin hage och bli en tjocklatochsötponny.;)<3 Det kommer han gilla men kanske inte jag som ska få bort det sen men men...<3



E på mammas jobb nu men ska snart hem och till stallet, vet inte riktigt hur jag ska rida. Man blir ganska orkeslös av sånt här väder, men om vi ska komma någon vart så får vi jobba för det. Så det blir väll ett hårt träningspass om jag tänker efter.;)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad du är söööt!! :D Längtar till sommaren!

2011-06-10 @ 00:22:57
Postat av: Elsa

Haha jag lännnngtar till sommaren ;:))

2011-06-12 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0