Hemsedal!

Hejsan hejsan!
Igår åkte jag tåget till Pappa och sedan fortsatte vi till Hemsedal. Så nu är jag i Hemsedal, vi va på skicamp idag. I början åkte jag helt kasst men i slutet gick det ganska bra. Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder här ifrån men de kommer när jag kommer hem istället.=) Ååh visst är det kul att va här och så men jag längtar så efter min lilla poonnie, men jag vet ju att han har det bra och jag får ju träffa honom på måndag. På måndag ska jag föresten ha IUP samtal och sedan ska pappa följa med ut till stallet och träffa Dobbie för första gången. Det ska bli roligt att se vad han tycker om honom.
/Anna     

Kommentarer
Postat av: Lena Hansson

Hej!

Blev helt förvånad över din blogg! Jättekul, nu får jag ju veta vad du har för dig utan att ens behöva fråga! Skulle gärna vilja se några alpina bilder. Dobbie är söt men de visste jag redan. Hur kan jag läsa kommentarer från andra läsare? Kram Mamma

2011-01-21 @ 22:43:38
Postat av: Anna

Mamma: om det är någon som har kommenterat inlägget så kan du se det på samma sida som du kommenterar på.=)

2011-01-22 @ 17:25:18
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0