Ska det gå får jag kämpa .........

Tjena hejsan hur e det? Me mig e det super allt bara flyter på. Dobbie va jättesnäll idag. Jättepiggis dock men det är nått man får räkna me när man har honom.........



Var ju i Göteborg å såg på alla duktiga ryttare å hästar, nu har jag bestämt mig jag ska bli lika duktig. Men då måste jag träna hårdare å vara mer bestämd me vad jag vill.



Mina mål nu:
Fult focus på träningarna, lyssna precis på vad tränarna säger och göra mitt yttersta.
Visa Dobbie vad jag menar.
Sätta mer press.
Alltid försöka vara bäst.
Komma ut å tävla så fort det går.
Tänka att allt är lätt å att allt går.
Vara tydlig med att jag alltid vill komma längre.
Vara tuff å hård å orädd, är jag rädd går det inte. Det vet jag.
Inte sätta mig i underläge utan ställa krav.

Här är en bild när jag rider ut med Dobbie för första gången på Lynga,han älskar att rida ute.

Jag skulle gärna vilja vara med i gp ponnyn i scandinavium. Jag vet att Dobbie inte kan så mycket, jag vet att hon som vann i år var lika gammal som jag, men jag jobbar på eller jag och Dobbie gör det. Det går om man vill det tillräckligt mycket och är berädd att kämpa och det är jag.  Kanske går det ännu bättre om man är glad? Det är jag nu.

/Anna


Kommentarer
Postat av: kolla och se ;)

frågestund i bloggsvar fråga allt mellan himmel och jord www.jjjohannaaas.blogg.se

2011-02-28 @ 22:08:17
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0