Nu är jag här igen

Hallåe nu är jag hemma efter en låååång tågresa. Sov faktiskt riktigt bra på tåget trots mycket don och skrammel.;-) Väldigt skönt att va hemma nu kan jag säga.
 

Lite webb cam bilder:-)









Nu ska jag få komma ut till min lilla ponnie igen.:-) Så mycket som jag har längtat efter att få göra det.
Det är hoppträning idag så vi får se hur det går, jag har ju inte ridit honom på nåra dar nu. Men han brukar ju va snäll så vi får hoppas att han e det idag oxå. 

See you<3

/Anna
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Det var ju inte 57 8( Det var ju typ 6 stycken =)

Men dom var fina :)

2011-02-23 @ 16:56:30
Postat av: Elsa

Asså Inte 57 stycken <3

2011-02-23 @ 16:57:12
Postat av: Anna

Okej då Elsis det var så kallat bildspråk;-)<3

2011-02-23 @ 21:47:16
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0