Sitter här på mysigt hotell

Tjena igen nu är jag i åre, superfint här å vi bor på ett jättemysigt hotell. Vi har åkt skidor lördag o söndag men idag har vi tatt det lite lugnt. Blåser och snöar ute nu så ingen jättelust att gå ut precis.;-S Vi åkte nattåg hit som jag kanske skrev och det är jättemysigt synd bara att det är så svårt att sova..... Tyvärr har jag glömt kameran hemma så inga bilder:-( Längtar jättemycket efter Dobbie så mycket som jag inte trodde att man kunde längta. Asså nu när jag har haft häst ett tag så förstår jag inte ur jag klarade mig utan, hade ju nästan inget att göra och bara slösade massa tid på att vänta. Jag sitter och räknar dagarna som är kvar till göteborg, ska bli bästa helgen någonsin. 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0