Shoppininglista Gothenburg HS

Här är min shoppinglista för Gothenburg HS, Jag kommer inte få allt och jag kommer säkert komma på många fler saker men här är den i alla fall.=) Så se och njut eller vad man säger hihi.

Veredus skydd



Grönt scapa schabrak om dem finns fortfarande någon som vet? Annars får det väll bli någon annan modell på scapa.



Transportskydd några snygga vet inte vad jag vill ha för några.



Swarovski pannband kanske i någon av de är lite mer annorlunda färgerna?  


Ska oxå köpa nått rengtäcke tror jag, Skulle ju köpt ett på Hööksrean men dem va slut i 125.
Kingsland kläder kanske? Vet inte om jag kan övertala manna till det hehe men men....

Och sedan blir det väll säkert lite mer "roliga" saker som t.e.x grimmor, lindor, spön och sporrar.=)

/Anna


 


Kommentarer
Postat av: Eva

När ska du dit?

2011-02-16 @ 14:44:34
Postat av: Anna

Eva jag ska på mässan på lördagen o på showen på söndagen.:-)

2011-02-16 @ 20:26:19
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0