Längtan

Hej igen nu har jag åkt till pappa och har inte hunnit blogga så mycket tidigare.:( Men men här är jag.=) Är ganska trött nu efter stressig da men nu e det helg GOOD GOOD. Är ju hos pappa så inget specielt nu i helgen, ska va me Linn imon. De har fått en hund jättenyfiken.=) Har oxå en massa läxor så jag måste göra dem. Längtar så sjukt mycket efter Dobbie så fort jag inte får träffa honom men får ju träffa honom på tisdag men längtar i alla fall. Det va väldigt bråttom i stallet idag men jag hann skritta ut en liten sväng barbacka, Dobbie älskar verkligen det. Dock var han lite nervig men det gick bra.=)

Dobbie i sin snöhage=)<3<3<3




/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0