Blir så arg!!

Åååh blir så himla arg på Hööks ibland, de härmar de stora märkena så mycket, så att sakerna nästan ser identiska ut. Usch usch till det. Visst kan de ha saker som funkar jättebra till bra pris, men kopior tycker jag känns så dåligt på något vis. När man tänker på att det är en kopia tycker JAG att det känns så fel att ha det.
Kolla dessa sakerna t ex


Jag fattar inte hur de kan med att göra sådana super lika kopior. Det finns fler exempel kan jag lova många.......





Idag joggade jag bara Dobbie lite, för han har ju gått ganska hårt de senaste dagarna. Det va helt kaos i ridhuset idag oxå. Det gick typ inte att rida någon stans, men han va duktig ändå.=-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0