Tjat eller nått;-S

Jaha nu var man här igen då. 
Måndag å allt.


 
Har varit i Ål hela helgen och heja på tävlingar.
Va det tråkigt elle roligt?
Mest kul så klart, Ebba va jätteduktig.
Å vann så klart.;-)

Tänker mycke just nu.
På mig lix.
Försöker SJÄLV men inser att det inte går, kollar efter inspiration men ångrar MIG snart och tycker att JAG borde klara det utan dem att kolla på.

Som att jag står vid en vägkorsning och inte vet vilken väg jag ska välja, fast att det inte spelar någon större roll vad ja gör.
Så här lix, kan ja gö så här elle är det att ta efter?
Vad tänker dem om ja gör så här?
Ja vet vad vad jag vill och vad som är mitt mål, då menar jag inte me hästarna utan resten.
Vet bara inte om jag vågar och vad de på andra sidan skulle tänka.
SUCK SUCK tjej problem??



Aja nu har jag iallafall tagit tag i saker och ting och rensat min gaderob.
Som vanligt blev det inte så mycket, ni vet jag funkar så här.
Jag hittar en massa fina saker som jag vill ha, men vill ändå inte göra mig av med det gammla.
När jag provar det gammla så tycker jag det är fint å så, men när det nya kommer då vill jag bara ha nytt för att inget passar till nått.
Ingen struktur...

Blev inget roligt inlägg detta men ni orkade kanske läsa.
Bloggar mer imon lovar.<3

Gonattis.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0