Måndag, måndag måndag...

Jaha, nu e jag hemma efter veckans första dag.
Skriver jag inte alltid det på måndagar??
Det är bara det att det är precis så jag känner på måndagar.
Jag vaknar på måndag morgon och tänker, en helt ny vecka.
Jag försöker alltid att se det positivt att få mer tid och nya dagar och allt ni vet så där, men lyckas inte alltid.
För man kan ju se så här på saken också, usch nu var det en massa nya saker som jag ska göra. Mycket i skolan har jag och länge ska jag vara där också.;-)



Nej nej, nu är måndags tjatet färdigt.;-)
Vill ju inte känna så och då får man jobba för att inte göra det heller.

Måndag är ju den stressiga dagen och min ponny har ju jobbat hårt i många dagar nu, så det passade bra att han fick vila idag.
Nu har jag även klarat av ett dans pass, och kollat allt på nätet.



Min ponny var sötast av de sötaste idag.<3

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för sängen.
Kanska kollar jag lite på ponnyakuten sen, har missat några avsnitt så har dem att se fram imot.:)

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0